Könnyebb lesz taxizni Budapesten

Ez a cikk elmúlt egy éves, így elavult lehet.

A Főtaxinál most már nem csak hagyományos módon lehet taxit rendelni, ami meggyorsítja az utasok kiszolgálását.

Nyár óta okostelefonos applikáción keresztül is lehet taxit rendelni, de aki jobb szeret telefonálni, annak van egy igazán jó hírünk: november közepétől robotdiszpécser is segíti az utasokat abban, hogy minél gyorsabban jussanak taxihoz.

Mivel még mindig vannak olyan helyek, ahova viszonylag nehéz eljutni tömegközlekedéssel, illetve van, akinek a tömegközlekedés túl körülményes, így sokan örülhetnek ennek az újításnak.

Szerethető a robotdiszpécser

A tapasztalatok szerint hatékonyan ismeri fel a robotdiszpécser az emberi hangot, és jól kommunikál.

Nagy segítség minden utazni vágyónak, hogy végre nem csak élő diszpécser segítségével lehet taxit rendelni a fővárosban, hiszen csúcsidőszakban szinte képtelenség telefonon elérni bárkit is - főleg a szolgáltatók ügyfélszolgálatait és diszpécsereit. A gyors és hatékony robotdiszpécser külön telefonszámot kapott, így közvetlenül “őt” hívhatják az utasok.

A robotdiszpécser nagyon precíz, részletesen tájékoztatja az ügyfelet: visszaolvassa a rendelést, és azonnal közli a taxi megérkezésének várható idejét is.

Milyen gépjárművet szeretne?

A tervek szerint nemsoká nem csupán az okostelefonos applikáción lehet majd járművet választani, hanem a robotdiszpécsernél is, és az utas megjelölheti, hogy milyen autót szeretne: elektromos vagy hibrid taxit, illetve kombi, egyterű, vagy állatszállításra is alkalmas gépjárművek közül is választhat.

Forrás: penzcentrum.hu