Egymillió eurós kampánnyal növelnék az Arena Plaza forgalmát

Ez a cikk elmúlt egy éves, így elavult lehet.

Növelnék az Aréna Plaza látogatottságát a tulajdonosok, erre egymillió eurós marketing kampányt indítottak - mondta Mat Webb-Jenkins, a tulajdonos Active Asset Investment Management (aAIM) befektetési igazgatója szerdán Budapesten az MTI-nek. A tulajdonos portfóliójában a magyar befektetés jelentős hányadot, 10 százalékot képvisel, értéke megegyezik a tavaly augusztusi vételi árral, ami 390 millió euró.

A volt lóversenypálya területét még 1998-ban vásárolta meg az ÁPV Rt.-től a francia Bouygues cég, és 2005-ben 5 milliárd forintért adta tovább az izraeli-holland Plaza Centers N.V.-nek. Ettől a cégtől vásárolta meg a csaknem kész, 66 ezer négyzetméter kiadható felülettel rendelkező létesítményt az angol aAIM. Egyes hírek szerint a Plaza Centers

Az angol befektető újabb magyarországi befektetési lehetőségeket vizsgál, ezek között vidéki helyszínek is szerepelnek. Candace Valiunas, az aAIM vagyonkezelési és tranzakciós igazgatója szerint a lengyel, cseh és magyar befektetési klíma között nincsen különbség.
A negatív hírek ellenére a bevásárló és szórakoztató központ elhelyezkedését nem ítélte hátrányosnak a forgalom szempontjából Mat Webb-Jenkins, hozzátéve: a helyszín autóval jól megközelíthető, és ingyenes a parkolás. Ezért többségben vannak az autóval érkező látogatók, az egymillió eurós kampány az ő számukat is növelni kívánja.

Jelenleg a DTZ üzemelteti a létesítményt, mely céget azért választott az angol tulajdonos, mivel több országban is együtt dolgoznak. A DTZ által összeállított anyagból kiderül, hogy júniusra 15-20 százalékkal nőtt a látogatottság az előző hónapokhoz képest. Ezt az induló reklám kampánynak tudja be a cég. A havi átlagos forgalom 3 milliárd forint.

Az Aréna Plaza már megtelt bérlőkkel, az átlagos bérleti idő 8 év, több világmárka itt jelent meg először Magyarországon.

Cikkajánló:

$$865$$

$$864$$

$$863$$