M6: az alagút kivételével tovább építkeznek, a visszaéléseket vizsgálják
Az A jelű alagút építési munkálatainál történt beomlás után a munkálatokat minden alagútnál leállították, és független szakértők bevonásával azonnal megkezdték a vizsgálatokat, de az építkezés máshol tovább folytatódik. A nemrég napvilágra került visszaéléseknek egy elektronikus ellenőrző rendszerrel akarják elejét venni.
Rakita András, a kivitelező Mecsek Construction Group főmérnöke reagálva az országos sajtóban megjelent híresztelésekre elmondta: a rendelkezésre álló erőforrásokkal történő lehetséges visszaélések vizsgálata zajlik, jelenleg erre utaló bizonyíték nem áll rendelkezésre, ha azonban az erőforrásokkal történő bármilyen visszaélés bizonyítható, akkor az eljárásba szükség esetén bevonják az ügyben illetékes hatóságokat is.
A Portfolio.hu múlt pénteken számolt be arról, hogy - az általuk megszólaltatott interjúalanyok tapasztalatai szerint - "elképesztő mértékű pazarlás" folyik az M6-os autópálya Szekszárd-Bóly szakaszának építésénél. Az internetes lap helyszíni körképe szerint a kialakult feketepiacon 9-10 ezer forintért lehet vásárolni a beton köbméterét, több száz liter gázolajhoz lehet jutni 220 forintos egységáron, de többek szerint az építkezésről "igazából mindent be lehet szerezni, ami mozdítható".
Cikkajánló:
$$948$$
$$947$$
$$946$$