Az óbudai fejlesztők a külföldi szigetlakókat veszik célba
Mivel nyáron alig lehet új ingatlant eladni, az óbudai Forrest Hill fejlesztője a Szigetre látogató külföldieket veszi célba méghozzá nem is akárhogyan: bluetooth-technikával küldözgetnek üzeneteket a szigetlakóknak.
A lakópark fejlesztője szerint a nyári uborkaszezonban olyan kampányokat érdemes kidolgozni, amelyek a külföldieket arra veszik rá, hogy Budapesten fektessenek lakásba. A lakópark legújabb kampánya most azt a 40 ezer külföldit veszi célba, akik az idén a Szigetre érkeznek.
Több lakópark is található az Óbudai - szigetre vonulók útvonalán, ezek szinte valamennyien megpróbálják felhívni magukra a figyelmet - nyilatkozta Szili Balázs a befektetési csoport kommunikációs igazgatója. A Forest Hill most egy ma még kevésbé ismert marketingfogással, az úgynevezett bluetooth-technikával próbál üzenni a Szigetre utazók mobiljára. A célcsoportba elsősorban azok kerültek, akik elmúltak 25 évesek és jó egzisztenciával rendelkeznek. Ugyanakkor a fejlesztő reméli, hogy a vidékről érkező magyar fiatalok is felkapják fejüket a kampányra – mondta Szili.
Cikkajánló:
$$977$$
$$976$$
$$975$$