Az óbudai fejlesztők a külföldi szigetlakókat veszik célba

Ez a cikk elmúlt egy éves, így elavult lehet.

Mivel nyáron alig lehet új ingatlant eladni, az óbudai Forrest Hill fejlesztője a Szigetre látogató külföldieket veszi célba méghozzá nem is akárhogyan: bluetooth-technikával küldözgetnek üzeneteket a szigetlakóknak.

A lakópark fejlesztője szerint a nyári uborkaszezonban olyan kampányokat érdemes kidolgozni, amelyek a külföldieket arra veszik rá, hogy Budapesten fektessenek lakásba. A lakópark legújabb kampánya most azt a 40 ezer külföldit veszi célba, akik az idén a Szigetre érkeznek.

Több lakópark is található az Óbudai - szigetre vonulók útvonalán, ezek szinte valamennyien megpróbálják felhívni magukra a figyelmet - nyilatkozta Szili Balázs a befektetési csoport kommunikációs igazgatója. A Forest Hill most egy ma még kevésbé ismert marketingfogással, az úgynevezett bluetooth-technikával próbál üzenni a Szigetre utazók mobiljára. A célcsoportba elsősorban azok kerültek, akik elmúltak 25 évesek és jó egzisztenciával rendelkeznek. Ugyanakkor a fejlesztő reméli, hogy a vidékről érkező magyar fiatalok is felkapják fejüket a kampányra – mondta Szili.

Cikkajánló:

$$977$$

$$976$$

$$975$$