Ma reggel már az M0-ás tehermentesít

Ez a cikk elmúlt egy éves, így elavult lehet.

Az M0 Keleti szektorának kiépítésével megteremtődött a kapcsolat az M1, az M5, az M6, az M7 és az M3-as autópálya között. A gyűrű új szakaszának megépülésével jelentősen csökkenthető a budapesti úthálózat túlterheltsége. A fővárost elkerülő M0 gyűrű hossza immáron megközelíti a 80 kilométert.

A 4-es számú főútvonaltól induló, az M3-as autópálya-kereszteződésig tartó M0 keleti szektor hossza 26,5 kilométer. A kétszer kétsávos utat mindkét oldalon leállósávval, középütt elválasztó zónával alakítottuk ki.

A 4-es számú főútvonal és az M31 elválási csomópontja között olyan széles az elválasztó sáv, hogy az út a későbbiekben kétszer háromsávosra bővíthető. A teljes szakaszt betonburkolattal látták el, ezzel a várható intenzív nehézgépjármű-forgalmat figyelembe véve az út teherbírásának növelésére törekedtünk.

Egyelőre kisebb tanácstalanság

A felhajtóknál és azok előtt több irányjelző közlekedési tábla hiányzik még az M0-ás újonnan átadott szakaszán, a meglévők közül pedig több megtévesztő, ezért gyakran fordul elő, hogy veszélyes manőverekkel próbálják az autósok korrigálni az eltévesztett irányt – számol be a HavariaPress.

Szemfülesek már a Megyeri hidat is használják

A még át nem adott Megyeri hídon is megjelentek már azonban az autósok: a fifikás sofőrök geodéziai műszerállványt, s egy sárga mellényt raknak autójuk hátsó szélvédőjéhez, s mérésre hivatkozva, a biztonsági őrök tájékozatlanságát kihasználva hajtanak át a hídon.

Volt már egy baleset is

Kedden este egy kamion az új út 41-es kilométerénél árokba borult egyelőre ismeretlen okokból – számolt be a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság.

Cikkajánló:

$$1072$$

$$1071$$

$$1070$$