Építő marketing Szeminárium

Ez a cikk elmúlt egy éves, így elavult lehet.

Első alakalommal rendezik meg az építőiparban marketing területen dolgozó szakemberek számára 2009. február 12-én az „Építő marketing” Szeminárium a TFH+E szakkiállítás és konferencia kísérőrendezvényeként.

Az építőipart is érintő gazdasági válság miatt most különösen fontos, hogy a vállalatok minden marketingre szánt forintot a leghatékonyabban költsenek el.

Ehhez kínál ismeretanyagot, ötleteket, jó példákat, nyújt új gondolkodásmód kialakítására eszközöket vagy éppen segít felfrissíteni a korábban megszerzett tudást az „Építő marketing”, speciálisan az építőiparban, a marketing különböző területein dolgozó szakembereknek.

A témákat egy előzetes felmérés alapján állították össze a szervezők, így a legnagyobb érdeklődésre számot tartó – marketing eszközök széles palettáját felvonultató – előadássorozatra számíthatnak a jelentkezők. Az előadók olyan vállalatok szakemberei, akik az adott terület legjártasabb képviselői közé tartoznak.

Részletek: www.epitomarketing.uw.hu

Cikkajánló:

$$1356$$

$$1355$$

$$1354$$

Ropogósan friss hírek, kéthetente, sallangok nélkül.