Építő marketing Szeminárium
Első alakalommal rendezik meg az építőiparban marketing területen dolgozó szakemberek számára 2009. február 12-én az „Építő marketing” Szeminárium a TFH+E szakkiállítás és konferencia kísérőrendezvényeként.
Az építőipart is érintő gazdasági válság miatt most különösen fontos, hogy a vállalatok minden marketingre szánt forintot a leghatékonyabban költsenek el.
Ehhez kínál ismeretanyagot, ötleteket, jó példákat, nyújt új gondolkodásmód kialakítására eszközöket vagy éppen segít felfrissíteni a korábban megszerzett tudást az „Építő marketing”, speciálisan az építőiparban, a marketing különböző területein dolgozó szakembereknek.
A témákat egy előzetes felmérés alapján állították össze a szervezők, így a legnagyobb érdeklődésre számot tartó – marketing eszközök széles palettáját felvonultató – előadássorozatra számíthatnak a jelentkezők. Az előadók olyan vállalatok szakemberei, akik az adott terület legjártasabb képviselői közé tartoznak.
Részletek: www.epitomarketing.uw.hu
Cikkajánló:
$$1356$$
$$1355$$
$$1354$$