Kezdődhet az M0-ás nyugati szektorának tervezése

Ez a cikk elmúlt egy éves, így elavult lehet.

Az Unitef-Útteszt konzorciuma nyerte az M0 autóút nyugati szektora 10. és 1. számú főút közötti szakasza tanulmánytervének, valamint előzetes környezetvédelmi vizsgálati dokumentációjának az elkészítését, az ajánlatkérő Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. által becsült 100 millió forint helyett 198 millió lett az ár.

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. által januárban kiírt nyílt közbeszerzés részévé teszi a nyomvonal-kijelölő kormányrendelet alapdokumentációjának elkészítését is. A nyomvonal a megelőző 11. és 10. számú főút közötti szakasz tervezett solymári végszelvényétől indul, és az M0 autóút-1. számú főút-M1 autópálya csomópontrendszeréhez kell csatlakoznia. Az útszakasz 18 kilométer hosszú, és 2-szer 2 forgalmi sávos, leálló sávval mindkét oldalon. A tervezési sebesség 90 kilométer/óra.

Az M0-ás 10. és 11. főút közötti szakaszának kivitelezését 2014-ben akarják befejezni. Itt két alagúton keresztül fog eljutni Solymárig az út.




Az 1-es számú főútig érő szakasznál is vélhetően több alagutat fognak építeni. A korábbi elképzelések szerint a legújabb szakasz érinteni fogja Nagykovácsit, Telkit, Pátyot, Budakeszit, majd Budaörsnél becsatlakozik az M0-ás és 1-es számú főút csomópontjába.
    

Az ajánlatkérő a legalacsonyabb összegű ajánlatot választotta, ez is duplája volt az eredetileg becsült nettó 100 millió forintos összegnek. A nyertes Unitef-Útteszt konzorcium ugyanis nettó 198 millió forintért vállalta a munkát. A felek a szerződést március 27-én megkötötték.

M0-ás részletesen - a csatolt dokumentumban!

Cikkajánló:


$$1750$$

$$1749$$

$$1748$$