A Sony víz alatti kiállítást szervezett Dubajban

Ez a cikk elmúlt egy éves, így elavult lehet.

Elképesztő egyedi ötlet a Sony-tól új termékvonalának bemutatására - kütyübutik a tengerfenéken.

Elképesztő, hogy némelyik cég milyen marketing húzásokra képes annak érdekében, hogy felturbózza termékeinek eladási rátáját.

Mostanában történt, hogy a Sony vízalatti Xperia-butikot nyitott Dubajban, amit Xperia Aquatech Store-ra kereszteltek. Úgy gondolták - ha már lúd, legyen kövér -, a tengervíz alatt 4 méteres mélységben lesz a legjobb helyen a medúzára emlékeztető objektum.

Belépni, illetve beúszni viszont nem lehetett akárkinek. Csak meghívásos alapon, külön búvár oktatás elvégzése után, csakis képzett búvárokkal együtt lehetett megnézni belülről a butikot, amely az új Xperia-termékvonalat hivatott bemutatni.

A Sony víz alatti bemutató butikja


Nagyon úgy tűnik, hogy a kiállítás csak egyszeri kuriózum volt, ráadásul vásárolni nem lehetett, az épület inkább amolyan kiállításként üzemelt.

További képek itt nézhetőek meg a programról.