A fogyasztóbarát otthonbiztosítások lényege, hogy magasabb szintű és ügyfélbarát kiszolgálást nyújtanak, valamint a különböző lehetőségek is könnyebben összehasonlíthatók. Az alapcsomag elemi károkra, és hagyományos háztartási károkra nyújt biztosítást. Ezeket azonban az MNB egységesen és kötelező jelleggel határozta meg.

A fogyasztóbarát otthonbiztosítások családbarátok, valamint a zöld és digitális szempontokat is figyelembe veszik. Az alapbiztosítás mellett kiegészítő szolgáltatások is igénybe vehetőek további káreseményekre vonatkozóan.

Az ügyfélbarát biztosítások egyik legfontosabb eleme, hogy a kárbejelentés és a kárrendezés is digitálisan zajlik, és rendkívül gyorsan, hiszen 100 ezer forint alatt maximum 5 nap, míg 100 ezer forint felett maximum 10 nap lehet a kifizetés határideje.

A fogyasztóbarát otthonbiztosításról az MNB oldalán további információk olvashatók ide kattintva. »

Forrás »